Site Meter

czwartek, 17 maja 2012

Noc Muzeów

Zostałam poproszona przez Galerię Format o przygotowanie pracy w przestrzeni publicznej. Chodziło o nazwanie miejsca/placu/parkingu, nazwiskiem żyjącego artysty: muzyka/ malarza/performera itd.
Wybrałam Jana Świdzińskiego.
Dostał ode mnie plac.
Na przygotowanej przeze mnie płycie kartonowej w formacie płyty chodnikowej, wyrysowałam ołówkiem napis. Co ważne dla całej sprawy, rysując kilka warstw kresek, powstał dość czasochłonny, a jednocześnie bardzo dokładnie wykaligrafowany napis:
Tu spoczywa kamień węgielny pod budowę Placu im. Jana Świdzińkiego. Plac ten powstał z potrzeby chwili i nie mam złudzeń co do tego, że w wyczerpujący i zadowalający wszystkich sposób. Cel mój został osiągnięty.






NOC MUZEÓW 19 maja (sobota) 
od 19.00 do 23.00 
zapraszam do nowej galerii Leszka Czajki

Galeria FORMAT
Warszawa
ul. Emilii Plater 47

występują::

… Krystyna Piotrowska, Agata i Dorota Borowe, Ryszard Grzyb, Tomasz Tatarczyk, Kasia Kmita, Piotr Kmita, Magda Bielesz, Bartosz Gregorek, Marta Lech, Elżbieta Banecka, Michał Szuszkiewicz, Anna Panek, Eliza Proszczuk ….

1 komentarz: