Site Meter

poniedziałek, 27 lipca 2009

Nowa Historia










29/30/31 .07 w Gdańsku realizuje mural pt Nowa Historia.
Praca jest realizowana w ramach LKW Gallery jest elementem Galerii Zewnętrznej Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku

Kuratorki projektu: Ewa Okroy, Elżbieta Okroy

http://lkwgalleryautoart.blogspot.com


Codziennie przez miesiac kazdy moze wymalowac fragment historii ktorej zakonczenie brzmi : " Widzisz tę szafę, tam, która zajmuje prawie cały pokój? Gdybyś zajrzał do środka, nie znalazłbyś w niej żadnych ubrań. Za to pełno poduszek i koców. Bo ja tam wchodzę, zamykam za sobą drzwi i mogę tak siedzieć godzinami. Tobie musi się to wydawać okropnie głupie. Ale mnie jest tam dobrze. Nie nudzę się, nic takiego, po prostu siedzę. Z początku właziłem do niej tylko od czasu do czasu, a potem coraz częściej, aż zacząłem tam spędzać całe noce. Nienawidzę wychodzić. Wolę siedzieć w mojej szafie.

Teraz już prawie nie wychodzę. Ostatni raz zdarzyło mi się dwa tygodnie temu."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz